半桶水的Product Designer | 微博:Rabi_今天還想吸勇

All Mine - ONE OK ROCK

唱到人心里去的歌……钢琴直接飘进脑子里面了……听的时候有一种想哭又哭不出来的感觉啊,TAKA的声音太有感染力把歌唱得像电影一样。也是词曲都是他一个人包办的一首歌,浓得化不开的悲伤,总而言之真的是一首又深情又难过的歌。说不出来,直接附上百度上歌词吧。

All my problems they will run away from you and I see

由我而生的一切问题,都将离你远去。而且我看见,


All the angels sit and stare at you

天使们都坐定凝视你,


You are everything but not today

你是一切,可却不再是我的。


I'm so down and out'cause

我悲伤难耐


something is wrong without you

因为失去你,世界便不对。


When you're not around

当你不在身边时,


Just shadows and rain fall

只是阴暗,只是雨落。


Wait till tomorrow

等到明天看看,


I'll wait

我会等。


Just wanna be with you

只想与你在一起


Only you

只有你


Always you

总是你


You're so beautiful to

me It's true

我觉得你好美,真的。


Amazed by you

惊叹于你的存在


I think I'm falling

觉得自己在为你深陷


All my worries they just sleep in late, lying next to you

我所有的烦恼都睡得很晚,它们躺在你身旁


But I fall to pieces and crumble away

但我心碎,而后破碎。


Today nothing works

如今毫无办法


I'm so down and out'cause

我悲伤难耐


something is wrong without you

因为失去你,世界便不对。


When you're not around

当你不在身边时,


Just shadows and rain fall

只是阴暗,只是雨落。


Wait till tomorrow

等到明天看看,


can't wait

等不及


Just wanna be with you

只想与你在一起


Only you

只有你


Always you

总是你


You're so beautiful to

me It's true

我觉得你好美,真的。


Amazed by you

惊叹于你的存在


I think I'm falling

觉得自己在为你深陷


Falling with you

恋着你


Only you

只有你


Always you

总是你


You're so beautiful to

me It's true

我觉得你好美,真的


Amazed by you

惊叹于你的存在


I know I'm falling

明了自己在为你深陷

评论
热度 ( 7 )

© 从不吃胡萝卜的牙膏兔(=゚ω゚)ノ | Powered by LOFTER